24 Haziran 2013 Pazartesi

Android Telefonunuzun Şarjı nasıl daha uzun gider


Android işletim sistemine sahip cep telefonları tablet’lerin en büyük sıkıntılarından biri pil ömrünün çok az gitmesidir. İnsan deli oluyor o kadar para veriyorsun akıllı telefon diye bir kullanıyon gün akşam olmadan şarjı bitmiş oluyor. Sanarsınızki telefon kablosuz hep prizde takılı neresi kablosuz bildigin ahizeli telefona dönüyor. Bu tür sıkıntıları aşmak için android ile ilgili bir çok sitede farklı farklı açıklamalar ben denedim hiçbirinde yarar göremedim ne kalibre ediyor nede daha uzun gidiyor pil.  Bence ilk önce yapmanız gerekenler şunlar;,
Öncelikle pilin en çok kullandığı uygulamalar nedir onu bulmak , onuda pil seçeneklerine girdiğinizde görebilirsiniz oradan gördügünüz uygulamalar eğer silinebilecek durumda ise vede kullanmıyorsanız ordan seçip siliniz. Sonra eğer çok fazla kullanmıyorsanız yada kullanım dışında bluetooth kapatınız. Ekranın Parlaklık ayarlarını minimum seviyeye getiriniz ekranın bekleme süresini 10 saniye yada kullanımınıza göre daha alt seviyeye getiriniz.
Eğer duvar kağıdı olarak hareketli resimler kullanıyorsanız bence kaldırın her telefonun orjinalinde sade arka plan resimleri vardır onlardan birini kullanmayı tercih ediniz. Gelelim telefonun en fazla pilini harcayan unsura wifi ve 3g dir. Çünkü ben kendi telefonumda bizzat denedim telefonu şarja taktım %100 ‘de çıkardım sonrasında internete girdigim ilk dakikadan sonra pilin göstergesinde hızlı bir düşüş yaşandığı görünüyor. Onun için eğer internet kullanıcısı değil iseniz wif-3g kapalı kalsın , İnternet kullanıyorsanız kullanımı bittikten sonra kapatınız tüm baglantıları.
Bu yazanları yaparsanız eğer telefonunuzun şarjının daha çok gittiğini göreceksiniz.

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 Android Oyun Apk İndir - Telefon Oyunları İndir.